Veelgestelde vragen

Levertijd

Wat is de levertijd van de artikelen?

Al onze producten worden handgemaakt in Nederland. Artikelen die wij op voorraad hebben en voor 12:00 besteld zijn, worden de volgende werkdag verzonden. Voor artikelen die wij niet op voorraad hebben, hanteren wij een levertijd van 14 dagen.

Kwaliteit

Vertoont het beton ook krimpscheuren?

Nee, door het gebruik van glasvezelwapening vertonen onze betonproducten vrijwel nooit krimpscheuren. Mocht je bestelde product in een heel uitzonderlijk geval toch krimpscheuren bevatten, dan gaan we dit uiteraard kosteloos herstellen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Vlekt beton?

Nee, onze producten zijn afgewerkt met een unieke coating welke niet vlekt en niet zuur gevoelig is.

Wat is BalsaBeton?

BalsaBeton is een harde, robuuste betonsoort die op ambachtelijke wijze wordt gemaakt. BalsaBeton kent een grote vormvrijheid en is licht van gewicht.

Onderhoud

Hoe kan ik mijn betonnen product het beste onderhouden?

Maak de producten bij voorkeur schoon met groene zeep (vloeibaar of traditioneel). Wees voorzichtig met het gebruik van oplosmiddelen, deze kunnen de speciale coating op de producten aantasten. Zie ook onze pagina met onderhoudsinstructies.

Wat moet ik doen bij hardnekkige vlekken op mijn product?

Bij hardnekkige vlekken op de producten, die niet met groene zeep weg te krijgen zijn, raden wij aan om de volgende stappen te ondernemen:

  • Doe een beetje bleekmiddel op de vlek
  • Dek de vlek af met een natte doek
  • Let op, de doek kan eventueel verkleuren door het bleekmiddel. Gebruik daarom bij voorkeur een oude doek.
  • Laat het bleekmiddel ongeveer een uur inwerken
  • Neem af met ruim schoon water of sopje

Bestellen en betalen

Welke betaalopties bieden jullie?

Voor het afrekenen van je bestelling bieden wij de volgende betaaloptie aan:

  • Standaard: iDEAL en Bancontact
  • Versneld afrekenen: Apple Pay en Google Pay
  • Creditcard: Visa, Matercard, Meastro en American Express

Annuleren, retourneren en ruilen

Kan ik bestelde producten retourneren of ruilen?

Jazeker, het is mogelijk om bestelde producten binnen 14 dagen na aankoop te retourneren of te ruilen voor een ander product. Een retour kan aangemeld worden via het contactformulier op onze contactpagina. Na het invullen van het formulier laten we je precies weten wat de vervolgstappen zijn.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling annuleren als je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Indien je bestelling al is verzonden, dan kun je deze weigeren aan de deur of retourneren.

Garantie en reparatie

Is het mogelijk om een beschadigd artikel te (laten) repareren?

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Gelukkig zijn beschadigingen aan onze producten goed te repareren. Op onze pagina over reparaties vind je meer informatie over de mogelijkheid om beschadigde producten te repareren.

Hoe lange garantie zit er op jullie producten? Onze hoge kwaliteitseisen maken het mogelijk om bij normaal gebruik jarenlang plezier van de producten te hebben. Om deze reden bieden wij levenslange garantie op productie- en fabricagefouten. Gebruikersschade en -beschadigingen vallen niet onder deze garantie.